آگهی
دوره دیجیتال مارکتینگ
آخرین بروزرسانی : 6 ماه قبل
قیمت :
تماس بگیرید
دسته بندی :
خدمات
موقعیت :
صاحب آگهی :
عصر رایان شبکه
شناسه :
118783
تلفن همراه :
09332103602
تلفن ثابت :
---
لینک :
https://era-network.ir/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF/
توضیحات :
امروزه با توسعه اینترنت و فضای مجازی، در بخش های مختلف می توان تبلیغات و بازاریابی شرکت را انجام داد.
بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تبدیل به یک اصل جدا نشدنی از تبلیغات و بازاریابی شده است.
ابزارهایی که دیجیتال مارکتینگ در اختیار شرکت ها قرار می دهد، به سادگی می تواند روند توسعه یک شرکت را سرعت بخشد. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به عنوان یک مهارت جدید معرفی شده و تمامی شرکت ها (خصوصی و دولتی) در راستای رشد و توسعه و یا استخدام فرد توانمند در این حوزه هستند.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می تواند محصولات و خدمات شما را در بستر اینترنت نیز عرضه کند که این امر باعث توسعه محصول و توسعه بازار شرکت می شود.
کارآفرینان و یا مدیران می بایستی دانش و اطلاعات کافی در این بخش را دارا باشند تا بتوانند این بخش را راه اندازی، کنترل و مدیریت کنند.
در شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، درخواست برای استخدام کارمند، کارشناس و یا مدیر دیجیتال مارکتینگ و یا کارمند و مدیر بازاریابی اینترنتی افزایش داشته و رو به رشد است، از این رو مهارت دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می تواند به عنوان یک شغل ایده آل نیز معرفی شود.
مدیران و کارمندان دیجیتال مارکتینگ برای ورود حرفه ای به این بخش نیاز به دانش و مهارت دارند.
دانش و مهارتی که کار با ابزار های دیجیتال مارکتینگ را ساده کند.
از این رو و با توجه به تعاریف انجام شده، دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.
دوره دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی، مهارت و دانش شما را افزایش می دهد به گونه ای که بتوانید از ابزار های تحت وب دیجیتال مارکتینگ، برای فروش محصولا و خدمات خود استفاده کنید.
این دوره به مدت ۵۰ ساعت به صورت مهارتی و کاربردی، آموزش های لازم را به شما ارائه می کند.
ابزار های دیجیتال مارکتینگ می تواند تبلیغات شماره هدفمند و بهینه انجام دهد.
در این کار نیاز به شناسایی ابزار مورد نیاز، بازر هدف مناسب و استراتژی درست تبلیغاتی است.
مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می بایست، از روش های A/B Testing در برنامه ریزی تبلیغات آنلاین استفاده کنند.
این امر باعث می شود تا بهترین ابزار، استراتژی و رویکرد را برای کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشند. در دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ، اساتید با استفاده از گزینه یابی برتر، این بحث مهم را آموزش می دهند.
هدف از آموزش این بخش، ارائه راهکار های درست تبلیغاتی و کاهش هزینه های آن است که در نتیجه باعث افزایش راندمان تبلیغاتی می شود.