آگهی

مراحل ترجمه رسمی
آخرین بروزرسانی : 1 سال قبل
قیمت :
تماس بگیرید
دسته بندی :
خدمات
موقعیت :
صاحب آگهی :
دفتر ترجمه رسمی دادگ...
شناسه :
64495
تلفن همراه :
09150708901
تلفن ثابت :
---
لینک :
https://niazmandyha.ir/ads/64495
توضیحات :
مراحل ترجمه رسمی
با توجه به شرایط فعلی جامعه و مسافرت های متعدد به خارج از کشور توسط مردم عادی ممکن است برای هر یک از شما این سوال پیش بیاید که مراحل ترجمه رسمی مدارک به چه صورت است ؟ و چقدر زمان می برد ؟
ما در این مقاله سعی کرده ایم به سوالات شما در این مورد پاسخ دهیم .
اولین سوالی که از شما برای ترجمه مدارک پرسیده می شود این است که ترجمه رسمی مدارک را می خواهید یا غیر رسمی ؟
در دارالترجمه رسمی جوان ترجمه رسمی تمامی مدارک شما اعم از مدارک شخصی ، مدارک شغلی ، مدارک تحصیلی و … انجام می شود .
برای یک ترجمه رسمی به چند شرط مهم نیاز دارید :
۱- سربرگ قوه قضاییه : سربرگ قوه قضاییه کاغذی مخصوص است که دارای نشان قوه قضاییه می باشد و یک شماره سریال که به رنگ قرمز چاپ شده و هم چنین در پس زمینه آن به شکل کمرنگی نام قوه قضاییه چاپ شده است .
۲- سربرگ مترجم رسمی : مشخصاتی اعم از نام ، شماره پروانه و آدرس دفتر ترجمه رسمی می باشد که در گوشه بالای سمت راست سربرگ چاپ می شود .
۳- مهر و امضای مترجم مسئول پایین تمام برگه های ترجمه .
۴- پلمپ ترجمه به کپی سند .
توجه داشته باشید که علاوه بر شرایط بالا برای ترجمه رسمی مهر و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه نیز قابل ذکر می باشد که الزامی برای آن وجود ندارد مگر اینکه نیاز به آن باشد .
در صورتی که مشتری درخواست کند دارالترجمه رسمی جوان اخذ تایید دادگستری و وزارت امور خارجه را نیز انجام می دهد .
مراحل ترجمه رسمی
دارالترجمه جوان یکی از معتبرترین دارالترجمه های موجود در سطح شهر مشهد می باشد که ترجمه مدارک ،اسناد ،شناسنامه ، ترجمه پاسپورت و … را انجام می دهد. شما می توانید جهت سفارش خود با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید یا از طریق تلگرام جهت هماهنگی های لازم ارتباط برقرار کنید.